Zajęcia warsztatowe prowadzone były równolegle przez dwóch edukatorów. Uczniowie zostali podzieleni na dwie grupy, każda z nich uczestniczyła w dwóch blokach edukacyjnych.
Pierwszy blok tematyczny dotyczył ,,Wprowadzenia do sztucznej inteligencji - AI przez GESTY". Podczas zajęć uczniowie mieli okazję, na przykładzie autorskiego programu do rozpoznawania gestów, poznali podstawowe pojęcia związane ze sztuczną inteligencją i przetwarzaniem obrazów.
W drugim bloku tematycznym uczniowie zajmowali się ,,Wirtualną i rozszerzoną rzeczywistością - GOGLE VR". Zajęcia z goglami VR to interaktywna i immersyjna forma doświadczania wirtualnej rzeczywistości. Podczas zajęć uczestnicy dowiedzieli się jak działają gogle VR, poznali zaawansowaną technologię gogli wirtualnej rzeczywistości oraz mogli eksplorować różnorodne wirtualne światy. Na zajęciach uczniowie dowiedzieli się jakie są różnice między wirtualną(VR) i rozszerzoną rzeczywistością(AR), a także ich zastosowania w codziennym życiu.
Edukatorzy stworzyli w klasie przestrzeń do zabawy i eksperymentów, do kreatywnego myślenia i szukania konstruktywnych rozwiązań.
Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?