Chodzieskie starostwo rozpoczęło realizację „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z terenu powiatu chodzieskiego w roku 2017”. Do 5 września osoby fizyczne mogą składać wnioski o udział w programie.
W przypadku zakwalifikowania się, powiat pokryje 100 procent kosztów związanych z likwidacją wyrobów azbestowych (demontaż, odbiór, transport oraz unieszkodliwienie). Program realizowany jest przy udziale środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu oraz przy udziale pieniędzy z budżetu powiatu.
Druki wniosków wraz z załącznikami można pobierać w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Chodzieży przy ul. Wiosny Ludów 14a (budynek C Starostwa). W tym samym miejscu można również dokonywać modyfikacji złożonych wcześniej wniosków.
W przypadku wnioskodawców zajmujących się produkcją, przetwarzaniem i obrotem produktami rolnymi - obowiązkowo należy wypełnić odpowiednie oświadczenie oraz formularz informacyjny.
- Przypominamy również wnioskodawcom o obowiązku złożenia do Wydziału Budownictwa i Zamówień Publicznych zgłoszenia przed realizacją prac związanych z demontażem azbestu - informują urzędnicy.
Szczegółowych informacji udzielają pracownicy Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, tel. 67 28-11-643 i 67 28-11-641.
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?