Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. w Chodzieży wprowadziły nową usługę - elektroniczne biuro obsługi klienta. Jest ona dostępna dla każdego, kto ma podpisaną umowę o dostawę wody/odprowadzanie ścieków, posiada adres e-mail i zarejestruje się w systemie e-BOK.
Dzięki elektronicznemu systemowi można będzie w łatwy sposób kontrolować swoje wydatki za wodę. Za pomocą formularza kontaktowego użytkownik będzie mógł zgłosić awarię oraz zmianę danych kontaktowych. Można będzie również zadawać pytania, dotyczące świadczonych usług.
Rejestracja i logowanie odbywają się za pośrednictwem strony: mwik.egranit.pl/pl/login.
„Wodociągi” zachęcają też do korzystania z elektronicznych faktur. Do tej pory - jak podaje spółka - zdecydowało się na to 800 odbiorców.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?