Grupa Muszkieterów, czyli zrzeszenie przedsiębiorców zarządzających m.in. sklepami Intermarche, podsumowało ubiegłoroczną akcję, mającą zachęcać kobiety do profilaktycznych badań mammograficznych. W ramach kampanii "Muszkieterowie dla Polek", do 23 miejscowości w Wielkopolsce przyjechały mammobusy.
Specjaliści z Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej „Diagnostyk” z Zielonej Góry przebadali także mieszkanki Chodzieży. W sumie w całej Wielkopolsce badaniu poddało się 3497 kobiet. U 387 pań wykryto łagodne zmiany, a 65 skierowano na dalszą diagnostykę.
Z bezpłatnej diagnostyki mogły skorzystać kobiety w wieku od 50 do 69 lat, czyli te znajdujące się w grupie najwyższego ryzyka zachorowania na raka piersi.
- Poprzez kampanię „Muszkieterowie dla Polek” chcemy uświadamiać kobiety, że wykonywanie badań profilaktycznych jest ogromnie ważne, ponieważ wczesne wykrycie choroby może uratować im życie – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Kierownik Dyrekcji Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?