Zarząd Powiatu Chodzieskiego uchwałą z dnia 18 kwietnia 2019 r. przyjął regulamin „Realizacji programu usuwania azbestu na terenie powiatu chodzieskiego”.
Podobnie jak w latach ubiegłych o udział w programie będą mogły ubiegać się osoby fizyczne, w tym prowadzące działalność gospodarczą w zakresie rolnictwa – posiadające nieruchomość na terenie gmin wiejskich Chodzież i Budzyń oraz miejsko-wiejskich: Margonin i Szamocin.
Wnioski o udział w programie wraz z załącznikami należy składać w kancelarii Starostwa Powiatowego w Chodzieży przy ul. Wiosny Ludów 1 lub w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, budynek C Starostwa ul. Wiosny Ludów 14A, I piętro pok. nr 8.
Termin składania wniosków mija 31 maja 2019 r.
Wszelkich informacji w tym zakresie udzielają pracownicy Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego w Chodzieży przy ul. Wiosny Ludów 14a (budynek C Starostwa) tel. 67/28-12-781; 67/28-12-782 i 67/28-12-780.
***
Źródło: TVN Turbo
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?