Lumag - producent klocków hamulcowych marki Breck, które reklamuje Krzysztof Hołowczyc - zaprezentował się w Dreźnie w potrójnej roli. Nie tylko przedstawił swoje badania, ale również był sponsorem kongresu i wystawcą na wystawie technicznej, na której prezentowało się ponad stu wystawców pokazujących swoje produkty, usługi i możliwości techniczne.
- Obecność i prezentacja na „EuroBrake” są o tyle prestiżowe, że jest to wydarzenie, na którym w jedynym miejscu spotykają się przedstawiciele nauki i przemysłu. Oprócz uczelni technicznych, instytutów badawczych oraz niezależnych ekspertów z branży hamulcowej, do Drezna przyjechały firmy produkcyjne, które prezentowały opracowania dotyczące układów hamulcowych, tarcz, zacisków, badań na pojeździe, badań laboratoryjnych czy sprzętu do produkcji albo urządzeń do testowania - tłumaczy budzyńska spółka.
Specjaliści z Działu Badań i Rozwoju firmy przedstawili w Dreźnie prezentację, nastawioną na praktyczne zastosowanie. Wyjaśnili, jakie znaczenie dla funkcjonowania hamulca mogą mieć właściwości płytki nośnej - zazwyczaj pomijane w różnych analizach i testach.
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?