Budzyńska firma Lumag - producent klocków hamulcowych marki Breck, rozpoczęła właśnie drugi rok współpracy z rajdowcem Krzysztofem Hołowczycem. Zainaugurowano go nową kampanią reklamową, której motywem przewodnim ma być motorsport. To przez jego pryzmat firma z Budzynia chce przekonywać potencjalnych klientów o jakości i skuteczności wytwarzanych w naszym powiecie części. Działania promocyjne mają odbywać się za pośrednictwem ogólnopolskich i tematycznych kanałów telewizyjnych oraz za pośrednictwem mediów społecznościowych.
- Kontynuacja współpracy z Krzysztofem Hołowczycem była dla nas naturalnym krokiem. W zeszłym roku zanotowaliśmy blisko 20 proc. wzrost sprzedaży, co jest najlepszym potwierdzeniem że zarówno nasza strategia handlowa jak i marketingowa przynoszą założone efekty. Duża w tym zasługa realizowanych wspólnie z naszym ambasadorem działań takich jak udział w Rajdzie Polski lub Baja Poland. Jesteśmy przekonani, że najbliższe miesiące będą kontynuacją naszych wspólnych sukcesów – mówi Łukasz Żak, kierownik działu marketingu Lumag.
Firma chce również nawiązać współpracę z mechanikami samochodowymi - bo to oni zazwyczaj rekomendują kierowcom, jakie części powinni kupić.
- W ubiegłym roku wspólnie zrealizowaliśmy wiele super projektów, a szczególnie bliskie mojemu rajdowemu sercu są prace nad polskimi klockami hamulcowymi do aut wyczynowych. Pierwsze testy wypadły bardzo pomyślnie i mam nadzieję, że już niedługo będę mógł zamontować finalny produkt w swoim rajdowym samochodzie – dodaje Krzysztof Hołowczyc, ambasador marki Breck.
Zobacz też: Moto Głos - 6. odcinek programu
Źródło: gloswielkopolski.pl
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?