Wzrost sprzedaży o 19 procent, wprowadzenie na rynek 47 nowych referencji, wyprodukowanie 8,2 mln klocków hamulcowych, pozyskanie do współpracy jednego z najbardziej znanych polskich kierowców rajdowych - to ubiegłoroczne sukcesy, jakimi pochwaliła się firma Lumag z Budzynia, właściciel marki Breck.
W ubiegłym roku budzyńskie przedsiębiorstwo nawiązało współpracę z Krzysztofem Hołowczycem, który został ambasadorem klocków Breck. Marka zaangażowała się też w najważniejsze imprezy motorsportowe w naszym kraju, takie jak Rajd Polski lub Baja Poland. Dzięki temu - jak mówią przedstawiciele firmy Lumag - wzrosła jej rozpoznawalność wśród potencjalnych klientów.
„Jesteśmy dumni, że polscy kierowcy coraz częściej doceniają jakość naszych produktów. Na obecny sukces i silną pozycję rynkową pracujemy już od ponad 28 lat, jednak mijający rok bez wątpienia możemy uznać za jeden z najlepszych okresów w naszej historii. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach i nieustannie poszerzamy naszą ofertę, czego najlepszym przykładem są wprowadzane właśnie do sprzedaży klocki i tarcze hamulcowe przeznaczone dla pojazdów z segmentu premium. W rezultacie na nadchodząc rok patrzę z ogromnym optymizmem” – mówi Marek Żak, prezes spółki Lumag.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?